Bij TO BE FOUND zijn we voortdurend op zoek naar nieuwe manieren om AI te integreren. Want zou je ons als geschikte online marketingpartner zien als we niet mee zouden gaan met de online ontwikkelingen? We verdiepen ons dus graag in de materie. Daarnaast delen we de opgedane kennis over AI ook graag met jullie!
AI NEGEREN = NIET MEEGAAN MET DE ONLINE ONTWIKKELINGEN
Met de komst van AI zijn een hoop werkzaamheden makkelijker geworden voor ons als specialisten. Neem bijvoorbeeld het schrijven van teksten met behulp van ChatGPT, dit kan nu een stuk efficiënter. Betekent dit dan dat wij voor een fluitje van een cent teksten kunnen schrijven? Nee, dat dan weer niet want het schrijven van een goede PROMPT (een instructie die je aan het AI-model geeft om op te reageren) is niet genoeg. Maar het helpt wel! Vervolgens kunnen wij de output gebruiken ter inspiratie en zo komen we sneller tot verschillende ideeën. Belangrijk is dat de menselijke touch essentieel blijft. AI kan veel, maar het kan niet alles. Bovendien biedt het ons de mogelijkheid om repetitieve taken sneller uit te voeren en meer tijd te besteden aan dingen die voor jou echt impact maken.
Ondanks dat AI ons werk makkelijker maakt, blijft kwaliteit onze topprioriteit. De technologie biedt ons nieuwe mogelijkheden, maar wij zorgen ervoor dat elk stuk content, elke strategie en elke campagne voldoet aan onze hoge standaarden. Door AI op de juiste manier in te zetten, kunnen wij nog beter inspelen op de behoeften van onze klanten en de kwaliteit van onze diensten verder verhogen.