Het antwoord is simpel:geen markt is te niche of te complex voor ons. Nu horen we je denken: mooi verhaal maar wat houdt dat nou écht in? Daarop kunnen we eerlijk zijn, wij weten natuurlijk niet alles en dat is ook helemaal niet nodig om online succesvol te zijn voor jou. Advertising campagnes opbouwen, een SEO strategie neerzetten of content vraagstukken? Wij gaan voor de perfecte mix tussen kennis van jouw markt en keiharde online marketing. Natuurlijk zijn we wel heel geïnteresseerd in jouw markt en leren we dagelijks nog nieuwe dingen over diverse branches. Van een B2C-markt waarbij het verhuren van photobooths centraal staat tot een B2B-markt waarbij het gaat om de inrichting van schoolpleinen en speeltuinen.
SUCCES = DE MIX TUSSEN KENNIS VAN JOUW MARKT EN DE ONLINE MARKETING BEST PRACTICES
Zoals je net hebt gelezen gaan we voor de perfecte mix tussen kennis van jouw markt en onze online marketing strategie. Dit doen we door ons vanaf de start te verdiepen in de markt. Elke succesvolle marketingstrategie begint namelijk met een begrip van de markt waarin je actief bent. Daarom starten we elk nieuw project met een uitgebreide onderzoeksfase. We verdiepen ons in jouw industrie, analyseren je concurrenten en onderzoeken wat jouw klanten beweegt. In samenwerking met jou bepalen we dus wat belangrijk is en deze kennis vormt het fundament voor de online strategie.
We starten aan het begin van de samenwerking altijd met een strategische sessie. Hierin nemen we het Business model canvas als leidraad van het gesprek en zoomen we in op de belangrijkste elementen voor jouw bedrijf. In de strategische sessie gaan we vooral in op jullie klantsegmenten, waardepropositie, kanalen en kernactiviteiten. Zo leren we jouw bedrijf en de branche kennen.
Dit vormt de basis van onze kennis over jouw branche. Natuurlijk blijven we hierna ook nieuwsgierig en zullen we je vragen blijven stellen over de markt als dit een win-win situatie kan opleveren. Samenwerking is de key!
Op basis van de kennis die we vergaren over jouw markt, storten we ons op het ontwikkelen van een passende online strategie. Deze strategie begint met een grondige analyse van je concurrenten en we verkennen de online kansen die jouw sector biedt. Ook kijken we naar wat jou uniek maakt in de markt en hoe we deze unieke aspecten kunnen benutten om jouw online zichtbaarheid en engagement te verhogen. De aanpak is altijd op maat gemaakt, en reageert niet alleen op de huidige marktomstandigheden maar blikt ook vooruit op toekomstige trends. Zo kunnen we altijd dat stapje extra zetten.