Na de krabbel

Als je deze pagina leest, is de kans groot dat we samen gaan werken. Leuk! Hier lees je wat allemaal in gang wordt gezet als de krabbel is gezet.
Facebook Ads

Stap 1: Gong!

We vieren graag successen. Wanneer de krabbel is gezet slaan we bij ons op de gong. Heel het team verplaatst zich naar de TO BE FOUND ‘lounge’. In de lounge wordt door Tim, Kim of Wouter een update gegeven over de samenwerking. Een stuk achtergrond informatie en de doelstellingen. Vervolgens wordt er een team met specialisten samengesteld die gaan zorgen voor jouw online succes.

Team slaat op gong

Stap 2: interne kick-off

Het team van specialisten komt bij elkaar. Er wordt een interne kick-off ingepland waar we met z’n allen kijken naar de doelstellingen, verantwoordelijkheden en taken. Deze taken worden door de projectmanager gebundeld in onze tool ‘Asana’. Hier houden wij elke maand bij welke werkzaamheden op de planning staan.

Team online marketeers loopshot

Stap 3: Data & tracking

9 van de 10 keer zien we optimalisatie mogelijkheden op het gebied van Data en Tracking. Bas sluit aan om alles via Google Tag Manager meetbaar te maken. Denk aan: aankopen, contactformulieren, klikken op telefoonnummers, offerteformulieren of andere interessante gebeurtenissen. Als de data niet goed binnen komt, kunnen we nergens op sturen. Cruciaal dus dat dit goed staat.

Stap 4: Dashboarding

Als online marketing bureau gebruiken we verschillende tools (lees hier welke). Deze tools halen data binnen. Het is belangrijk dat we de meest belangrijke data bundelen in één overzicht. We bundelen alle data in ons dashboard Agency Analytics. Zo zien we 24/7 wat er op je website gebeurt, en natuurlijk, ook jij krijgt hier toegang tot!

Stap 5: Nulmetingen

Ben je al bezig op het gebied van SEO of SEA? Dan nemen we alles kritisch onder de loep. Zijn de campagnes logisch opgebouwd, is de SEO-strategie juist en waar laten we nog kansen liggen? Vaak doen we audits aan de hand van checklists. Deze checklists bevatten tientallen tot honderden punten waar we jouw website/campagnes naast leggen. Zo zien we direct waar prioriteit ligt.

Stap 6: de werkzaamheden

Alles meetbaar? Dashboarding compleet? 0-meting klaar? Dan is het tijd om écht verschil te gaan maken. We gaan draaien aan de knoppen, voeren wijzigingen door en gaan aan de slag met best-practices. Altijd met de doelstelling in ons achterhoofd, en natuurlijk altijd met toestemming van jou!

team lopend in overleg

Stap 7: meetings

Meetings, we ontkomen er niet aan. Graag plannen we maandelijks een overleg met je in. Tijdens dit overleg kijken we naar de gedane werkzaamheden, het behaalde resultaat en de werkzaamheden die op de planning staan. Tijdens deze meetings kunnen we bijsturen waar nodig. Liever één meeting per kwartaal of één per twee weken? Dat is mogelijk! We gaan alleen niet ‘meeten om het meeten’, écht resultaat behalen we namelijk achter onze computer.

overleg vergadering