Zoekmachines zijn niet weg te denken uit de klantreis. Op het moment dat men een beslissing neemt, worden zoekmachines volop gebruikt (ja, ook al is TikTok steeds populairder). Maar het zoekvolume is groot, en de concurrentie stijgt. Het is belangrijk om snel en goed zichtbaar te zijn, voor de juiste doelgroep, op het juiste moment. Onze SEA specialisten weten alles van het algoritme van Google en Bing en kunnen je daarom goed helpen met een passende SEA-strategie voor jouw bedrijf, volledig afgestemd op jouw bedrijfsdoelstellingen.
SEA UITBESTEDEN = RESULTAATGERICHT ADVERTEREN VIA GOOGLE EN BING
SEA is complex en bestaat uit veel type campagnes. Onze advertising team stippelt graag een gedegen strategie met jou uit.
Ben je ervan overtuigd dat adverteren via Google of Bing jouw bedrijf kan helpen groeien? Voordat we beginnen, kijken we samen naar jouw groeidoelstellingen tijdens een strategische sessie. Daarnaast keren we je advertentieaccount binnenste buiten door middel van een uitgebreide, gedetailleerde audit. We onderzoeken niet alleen naar het advertentieaccount zelf, maar ook de meetbaarheid, advertentieteksten en visuals, én de landingspagina! Want hoe kun je mensen effectief leiden naar je website als het niet duidelijk is wat je bedrijf doet?
Via Google Ads bereik je de meeste mensen. In Nederland heeft Google als zoekmachine meer dan 90% marktaandeel. Bedrijven die niet via Google adverteren, lopen dan ook een grote kans mis ten opzichte van hun concurrenten. Wil jij het maximale uit jouw Google Ads campagnes halen? Geen zorgen! Na een uitgebreide en gedetailleerde audit, maken wij een op-maat-gemaakte plan van aanpak, dat we ook voor je uitvoeren. Met onze expertise, marktkennis en grondig begrip van het algoritme zetten we alles op alles om deze resultaten te behalen.
Misschien heb je er nog niet bij stilgestaan, maar ook via Bing kun je adverteren. Een belangrijk voordeel is dat er minder concurrentie is. Het nadeel is dat Bing in Nederland maar een klein marktaandeel heeft. Ben je ook actief in het buitenland, waar Bing populairder is, dan kan dit een interessante optie zijn. Of wil je gewoon een extra boost geven aan je zichtbaarheid? En gebruikt jouw doelgroep ook Bing? Dit soort vragen beantwoorden onze SEA-specialisten graag voor je.
We nemen Microsoft Advertising als mogelijk optie mee in jouw online marketing strategie en zorgen ervoor dat jij je kunt focussen op je bedrijf, terwijl wij het zwarte advertentiewerk uit handen nemen.
SEA staat voor search engine advertising, oftewel: adverteren in zoekmachines. Omdat de belangrijkste zoekmachine Google heet, focussen wij ons op Google Ads. Dit zijn de advertenties die ervoor zorgen dat jouw website bovenaan de zoekresultaten van Google te vinden is. Je hebt een advertentieaccount bij Google Ads nodig om campagnes te kunnen opzetten, maar je kunt jouw Google Ads natuurlijk ook uitbesteden aan een SEA bureau.
Een ervaren SEA specialist kan je helpen om maximaal resultaat te halen uit jouw Google Ads campagnes. Het uitbesteden van je SEA is top als je van zekerheid houdt: hierdoor behaal je gegarandeerd keiharde resultaten!