Hi daar!
Het einde van het jaar is weer in zicht. Onze kerstboom is opgetuigd en de meeste eindejaarcampagnes zijn weer opgezet. Tijd voor TO BE FOUND om na te denken over hoe wij onze klanten en relaties willen bedanken voor afgelopen jaar.
Vorig jaar hebben we namens jullie gedoneerd aan 3 goede doelen, die jullie hebben gekozen. Vorig jaar waren dit: 4Watoto, KWF, en The Ocean CleanUp.
Ook dit jaar gaan we lekker feestvieren in december, maar dit is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Vandaar dat we jullie weer willen vragen om te stemmen op een goed doel, die jij een warm hart toedraagt.
Kies hier jouw goede doelElke medewerker van TO BE FOUND heeft 3 goede doelen uitgekozen die hij of zij een warm hart toedraagt.
De goede doelen vielen vooral in de sectoren ‘internationale hulp en mensenrechten’, ‘natuur en milieu’ en ‘lokale goede doelen’
De zes meest gekozen goede doelen, zijn de goede doelen waar jij uit mag kiezen.
De 3 meest gekozen goede doelen krijgen allemaal een vast bedrag van €500,- gestort.
2024 in een notendop
In 2024 hebben we veel gave dingen mogen doen. We nemen jullie mee in onze hoogtepunten
Waar staan we bij TO BE FOUND nou écht voor? Dat is een vraag die we onszelf regelmatig stelde. In 2024 hebben we dit meer vorm gegeven. Met jullie input hebben we een stip op de horizon bepaald, waar willen we heen en welke kernwaarden horen hier bij. Bij TO BE FOUND zijn dit:
We hebben dit jaar weer mooie awards mogen binnenslepen. De FD Gazellen, FONK 150 en de Emerce 100. Enorm gaaf om awards te winnen, maar nog belangrijker is hoe jullie de samenwerking ervaren. Jullie waarderen ons (onder andere) door onze goede referenties, betrouwbaarheid, transparantie en inhoudelijke expertise.
Wel mogen we jullie nog meer verbluffen met ons werk. Work in progress!
Naast kernwaarden was er ook behoefte aan een intern gedragscompas. Het gedragskompas omschrijft aan de hand van de 4 V’s hoe medewerkers binnen het bedrijf met elkaar omgaan, hoe we werken en welke normen en waarden het interne team hanteert om de bedrijfscultuur te waarborgen.
Bij TO BE FOUND krijg jij de vrijheid om te werken waar en wanneer je wilt, maar je draagt ook de verantwoordelijkheid om hier op een goede manier invulling aan te geven. We creëren een veilige werkomgeving waar je jezelf kan zijn en gestimuleerd wordt om te groeien en te excelleren. Hierbij speelt vitaliteit een centrale rol. Als jij goed in je vel zit, zowel metaal als fysiek, dan draagt dat bij aan jouw succes en dat van het hele team. Daarom ondersteunen we jouw welzijn met o.a. gezonde voeding, sportactiviteiten en stimuleren we daarmee een goede werk-privébalans.
Onze 4 V’s:
Waar we trots op zijn bij TO BE FOUND is ons lage verloop. We worden blij van ons werk, onze collega’s en onze klanten. Bij deze nog even de specialisaties op een rijtje van alle TO BE FOUNDERS die aan verschillende campagnes werken.
Wouter Troost
Strateeg en head of TO BE FOUND
Tim Leijs
Strateeg & head of TO BE FOUND
Bas de Roy
SEO & Data en Tracking
Michelle de Zeeuw
Teamlead Google Ads
Wilfred Stomp
Strateeg & head of TO BE FOUND
Lauren Huijskens
Google Ads specialist
Darko Gocevski
SEO Specialist
Kim Naeijé
Strateeg
Danique Teunissen
SEO Specialist
Thijs de Rooij
Social advertising specialist
Susanne Oerlemans
Content & Email
Richard Hooghiemstra
Google Ads specialist
Jetske Voorneveld
Creative & Design
Mees Ooms
SEO Specialist
Wij wensen jou enorme fijne feestdagen en een mooi 2025!
Het team van TO BE FOUND