Heb je al een zakelijke Facebookpagina waar je wekelijks gerichte content plaatst? Maar is het lastig om al je fans te bereiken, laat staan hen te laten converteren? Het inzetten van betaalde berichten (advertenties) verhoogt de zichtbaarheid van je pagina en berichten. Dit resulteert direct in meer fans, een groter bereik en meer conversies.
In deze praktische training leer je hoe je zelf advertenties maakt, onderhoudt en analyseert. Naast de theorie zet je samen met onze trainer een advertentieaccount inclusief advertenties op. Na één dag kun je dus zelf aan de slag met je eigen advertentiecampagne.
Facebook biedt vele mogelijkheden voor adverteren. Naast diverse advertentiesoorten zijn er vele doelgroep- en targetingopties. Voor we advertenties gaan maken, bespreken we de mogelijke opties van Facebook adverteren. Hierdoor krijg je een goed beeld van alle mogelijkheden.
Advertentiebeheer is het Facebook advertentiesysteem. Tijdens dit tweede onderdeel legt onze trainer je stap voor stap uit hoe het advertentiesysteem werkt. Zo leer je hoe je zelf een professionele advertentiecampagne opzet.
Na de theorie ga je samen met onze trainer aan de slag om je eigen advertentieaccount, advertentiecampagne en bijbehorende advertenties op te zetten. Aan het eind van de training beschik je dus over een werkende advertentiecampagne welke je kunt inzetten en beheren.