De specialisten van TO BE FOUND hielpen al veel bedrijven bij het bereiken van hun doelen. Of je nu leads wilt genereren, personeel wilt werven of jouw naamsbekendheid wilt vergroten: LinkedIn is een perfect kanaal om als bedrijf te adverteren. Wij weten als geen ander de weg naar keiharde resultaten. Dit zie je terug in onze volledige aanpak.
Aan de hand van deze onderdelen gaan wij samen resultaat boeken:
1. Specifiek targeten
Met adverteren op LinkedIn kun je super specifiek targeten waardoor je precies jouw doelgroep bereikt. Targeten kan op bedrijfstak, bedrijfsgrootte en op de functies. Je kunt ook nog een stapje verder gaan en targeten op specifieke bedrijven of personen door een lijst te uploaden.
2. Linkedin Gebruikers zijn betrokken
Onderzoeken tonen aan dat LinkedIn gebruikers gemiddeld genomen 2,5 keer meer betrokken zijn dan andere kanalen. De gebruikers op Linkedin zijn snel geneigd om te reageren op berichten. Dit vergroot namelijk ook hun eigen zichtbaarheid op LinkedIn.
3. Leads van hoge kwaliteit
Door het specifiek kunnen targeten en de hoge betrokkenheid van de gebruikers zorgt LinkedIn voor waardevolle leads. Dit geldt niet voor elke branche, dus alle kanalen moeten in het strategieproces in overweging genomen worden.
4. Account Based Marketing Strategie
Account Based Marketing is eigenlijk precies andersom dan de “gewone” salesfunnel. In plaats van een brede marketingstrategie te ontwikkelen en betrokkenen door alle stappen van de salesfunnel te begeleiden, richt ABM zich op het maken van gerichte content en campagnes die alleen de meest relevante accounts binnen je doelgroep aanspreken of targeten. LinkedIn is hier het perfecte kanaal voor door de mogelijkheid van het uploaden van bedrijven- en contactlijsten. Wil je meer weten over Account Based Marketing, we helpen je graag!
1. Kosten
LinkedIn is een van de duurste social advertising kanalen van het moment. De benchmarks liggen gemiddeld stukken hoger dan op META bijvoorbeeld. Het is dus heel belangrijk om een goede afweging te maken tussen de gewenste doelgroep en het beschikbare budget. Wat een lead mag kosten is bijvoorbeeld iets om goed over na te denken voordat je start met LinkedIn Advertising.
2. Sales Focussed
LinkedIn is behoorlijk sales focused. Advertenties worden vaak te opdringerig of te agressief als sales gezien. Het is daarom ook extra belangrijk dat er goed wordt nagedacht over de toegevoegde waarde voor jouw doelgroep. Wat brengt jouw advertentie hen in plaats van wat wil je van ze.
De B2B markt is onze expertise en die kennis willen we graag met je delen, daarom worden wij graag jouw nieuwe LinkedIn Advertising collega. Samen met jou bespreken we wat LinkedIn adverteren kan betekenen voor jouw bedrijf. We stellen een persoonlijke LinkedIn Advertising strategie op die is afgestemd op jouw doelen. Ook geven we je heldere tips, waarmee je direct zelf aan de slag kunt. De gehele online zichtbaarheid op LinkedIn gaat namelijk verder dan alleen advertenties. Waardevolle berichten op de LinkedIn pagina van jouw bedrijf zijn onmisbaar in de strategie als geheel. Alleen zo zorgen we samen voor een maximaal rendement uit jouw investering.
Ester van Euromate
“Wij zijn erg blij met TO BE FOUND, zij helpen ons altijd heel enthousiast met het krijgen van goede leads en het zorgen voor meer naamsbekendheid van Euromate. De lijnen zijn kort, er wordt altijd met ons meegedacht en we kunnen goed sparren samen. Dit geldt niet alleen voor de begeleiding van onze online marketing activiteiten in Nederland maar ook internationaal.”
Weten hoe andere klanten ons hebben ervaren? Lees hier meer cases
LinkedIn adverteren is een must voor bedrijven in de B2B markt. Met LinkedIn advertising bereik je een doelgroep die gefocust is op haar carrière of een specifieke branche. Leads zijn hierdoor extra waardevol en zorgen voor conversie van een hoge kwaliteit.