De specialisten van TO BE FOUND hielpen al veel bedrijven bij het bereiken van hun doelen. Of je nu leads wilt genereren, personeel wilt werven of jouw naamsbekendheid wilt vergroten: LinkedIn is een perfect kanaal om als bedrijf te adverteren. Wij weten als geen ander de weg naar keiharde resultaten. Dit zie je terug in ons heldere stappenplan.
Aan de hand van dit stappenplan gaan wij samen resultaat boeken:
1. Specifiek targeten
Met adverteren op LinkedIn kun je super specifiek targeten waardoor je precies jouw doelgroep bereikt. Targeten kan op bedrijfstak, bedrijfsgrootte en op de functies.
2. Linkedin Gebruikers zijn mega betrokken
De gebruikers op Linkedin zijn snel geneigd om te reageren op berichten. Dit vergroot namelijk ook hun eigen zichtbaarheid op LinkedIn, en wie veel bezig is met zijn of haar carrière, speelt zichzelf natuurlijk graag in de kijker.
3. Leads van hoge kwaliteit
Door het specifiek kunnen targeten en de hoge betrokkenheid van de gebruikers zorgt LinkedIn voor waardevolle leads. Dit maakt LinkedIn een van beste kanalen voor social advertising!
De B2B markt is onze expertise en die kennis willen we graag met je delen, daarom worden wij graag jouw nieuwe LinkedIn Advertising collega. Samen met jou bespreken zij wat LinkedIn adverteren kan betekenen voor jouw bedrijf. We stellen een persoonlijke LinkedIn Advertising strategie op die is afgestemd op jouw doelen. Ook geven we je heldere tips, waarmee je direct zelf aan de slag kunt. Zo zorgen we samen voor een maximaal rendement uit jouw investering.
Ester van Euromate
“Wij zijn erg blij met TO BE FOUND, zij helpen ons altijd heel enthousiast met het krijgen van goede leads en het zorgen voor meer naamsbekendheid van Euromate. De lijnen zijn kort, er wordt altijd met ons meegedacht en we kunnen goed sparren samen. Dit geldt niet alleen voor de begeleiding van onze online marketing activiteiten in Nederland maar ook internationaal.”
Weten hoe andere klanten ons hebben ervaren? Lees hier meer cases
LinkedIn adverteren is een must voor bedrijven in de B2B markt. Met LinkedIn advertising bereik je een doelgroep die gefocust is op haar carrière of een specifieke branche. Leads zijn hierdoor extra waardevol en zorgen voor conversie van een hoge kwaliteit.